Jesteś tutaj : aktualności

  • Szanowni Państwo,  informujemy o terminach sesji zaliczeniowej:

    1.   Studia stacjonarne:

    - zimowa sesja zaliczeniowa 13.02.2017-24.02.2017

    - poprawkowa zimowa sesja zaliczeniowa 06.03.2017-17.03.2017

    2.    Studia niestacjonarne:

    - zimowa sesja zaliczeniowa 11.02.2017-12.02.2017 i 18.02.2017-19.02.2017

    - poprawkowa sesja zaliczeniowa 11.03.2017-12.03.2017 i 18.03.2017-19.03.2017

     

    Szczegółowe informacje znajdą państwo w zakładce ZIMOWA SESJA ZALICZENIOWA 2016/2017.

    Więcej
  • Szanowni Studenci,

    informujemy, że od 20 lutego do 20 marca b.r. w Dziale Spraw Studenckich (pok. G006) można składać wnioski o stypendia Rektora dla najlepszych studentów. Stypendium może otrzymać student, który ukończył pierwszy rok studiów pierwszego stopnia lub gdy kontynuuje on studia po ukończeniu studiów pierwszego stopnia w celu uzyskania tytułu zawodowego magistra lub równorzędnego, jednakże nie dłużej niż przez okres trzech lat, oraz posiada:

    ·         osiągnięcia naukowe,

    ·         osiągnięcia artystyczne,

    ·         wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym,

    ·         wysoką średnią ocen za rok studiów.

    Stypendium Rektora dla najlepszych studentów może otrzymać maksymalnie 10 % studentów każdego kierunku studiów prowadzonego w Uczelni.

    Ponadto informujemy, że wnioski o stypendia socjalne oraz specjalne dla osób niepełnosprawnych studentów, którzy nie złożyli wniosków w semestrze zimowym roku akademickiego 2016/2017 oraz studentów z naboru zimowego rejestrowane są również od 20 lutego do 20 marca b.r.

    Szczegółowe informacje na temat przyznawania stypendiów znajdują się na stronie www.stypendia.wsg.byd.pl.

    Więcej
  • Zdjęcia z dyplomatorium

    Dodano : 16.01.2017

    Informujemy, że zdjęcia z tegorocznego dyplomatorium są już gotowe do odebrania w Akademickiej Przestrzeni Kulturalnej.

    SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

    Więcej
  • Informujemy, iż do dn. 8.10.2016 r. można składać deklaracje o przyznanie wpisu warunkowego na kolejny rok studiów.

    Wpis warunkowy może być przyznany:

    • studentom drugiego, trzeciego oraz czwartego roku studiów pierwszego stopnia - maksymalnie do 30 punktów ECTS;
    • studentom drugiego roku studiów drugiego stopnia - maksymalnie do 30 punktów ECTS;

    Wpis warunkowy nie dotyczy studentów kończących naukę w r.a. 2015/2016.

    Stosowną deklarację o przyznanie wpisu warunkowego należy złożyć do 8.10.2016r. (do pobrania w Dziale Spraw Studenckich lub z zakładki "Wzory dokumentów" na stronie internetowej).

    Od r.a 2016/2017 wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom wpis warunkowy może być przyznany studentowi, który w całym toku studiów nie przekroczył 30 punktów ECTS.

    Obowiązuje jeden okres zaliczania warunków:

    • do 31.03.2017 r. - dla studentów kończących naukę w semestrze zimowym
    • do 30.09.2017 r. - dla studentów kończących naukę w semestrze letnim

    Kwota za przyznanie wpisu warunkowego:

    • 1 punkt ECTS: 60 zł

    Studenci, którzy do 8.10.2016 r. nie złożą w/w deklaracji, zostaną skreśleni z listy w ciągu 7 dni.

    Więcej
  • Wszystkich studentów, których planowy termin ukończenia studiów przypada na dzień 30 września 2016 r., informujemy o możliwości przesunięcia w/w terminu maksymalnie do 30 września 2017 r.

    W celu uzyskania przesunięcia planowego terminu ukończenia studiów należy złożyć w Dziale Spraw Studenckich bądź przesłać drogą mailową na adres dziekanat@byd.pl stosowną deklarację.

    Obowiązują 2 terminy przesunięć :

    - od 01.10.2016 r. do 31.03.2017 r. - opłata 200 zł za każdy miesiąc;

    - od 01.04.2017 r. do 30.09.2017 r. - opłata 200 zł za każdy miesiąc;

    Studenci, którzy do 8.10.2016 r. nie złożą w/w deklaracji, dnia 10.10.2016 r. zostaną skreśleni.

    UWAGA!

    Studenci, których planowy termin ukończenia studiów przypadał na dzień 30 września 2016 r. i skorzystali z rocznego przedłużenia, dzień 30 września 2016 r. był terminem ostatecznym. 

    Więcej
  • Wszystkich studentów pierwszego roku studiów I i II stopnia, którzy prawidłowo wgrali zdjęcie na indywidualne konto iSAPS w celu wyrobienia legitymacji studenckiej, informujemy o możliwości odbierania w/w dokumentu w Dziale Spraw Studenckich od dnia 1.10.2016r. (budynek G, pokój G 006)

    Zapraszamy.

    Więcej
isaps logowanie
kalendarz studenta

Luty 2017

pon.wt.śr.czw.pt.sob.nie.
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
6789101112

wydziały WSG

Polecamy
WSG MBA - Szkoła BiznesuGazetonTablica KorzyściMSPRekrutacjajubileusz 25latCSC LATO 2014CSC LATO 201440plusOchrona pacjentaAUTOCADAUTODESKklient

Dziekanat - Wyższa Szkoła Gospodarki